I denne efterårstid…

Ja, jeg synes godt nok at det kan være svært at få taget sig sammen til at få lavet noget fornuftigt med hunden. Især fordi det bliver så tidligt mørkt for tiden. Jeg har så valgt at den lille prinsesse skal lærer nogle ting der kan være smarte når hun skal igang med sin karriere som agilityhund. Så nu er vi igang med at træne nose-target. Og så tror jeg at jeg vil prøve at bruge Sussan Garrets ideer omkring felttræning når den tid kommer.

Jeg overvejer at smide nogle videoer op af vores træning. Men lad os nu se…

Vi har selvfølgelig lavet noget de sidste ugers tid. Prinsessen har bl.a. lavet sin første fremadsendelse med dæk. Det gjorde hun rigtig fint, hun skulle dog have to kommandoer før der skete noget.
I sidste uge trænede vi lidt basishandling og hun var supersej…

Joy har også været en stjerne. Vores handling synes jeg efterhånden sidder lige i skabet, så jeg er meget spændt på at se hvordan det går når vi skal til Fakse i februar… Synes efterhånden det er ved at være på tide med den oprykning til klasse 2.

Skriv en kommentar